sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Totul incepe aici

Pentru mine inceputul de mama a fost acum sapte ani cand din multa dragoste si iubire a aparut cel mai frumos copil de pe lume (din punctul meu de vedere).
Un copil iti schimba viata pentru totdeauna. Asta s-a tot spus si confirm ca este intru totul adevarat.
Nu este nimic mai miraculos decat sentimentul ca ceva creste in tine, misca, iti da ghionturi in vezica, si apoi apare pe lume sis iti umple sufletul de dragoste.


Pe atunci imi doream din tot sufletul sa fiu libera, fara reguli, fara constrangeri de orice natura. Nimic mai frumos si mai romantic, numai ca din acea dragoste mare am constatat ca sunt gravida. Din acel moment lumea mea s-a schimbat foarte mult.
In mintea mea si a sotului a aparut imaginea unui copil frumos. Si eram atat de fericiti...
Toata sarcina a decurs minunat si am nascut un copil superb.
La vremea aceea nu stiam absolut nimic despre ce insemna sa cresti un copil. Nici internetul nu era la dispozitie ca acum. Era foarte scump si cu o viteza foarte mica. Oricum nu am avut surse de informatii decat din revistele de specialitate precum "Mami".
A sosit ziua primei baite a copilului. Ne uitam unul la altul si impreuna la copil si nu stiam cum sa il tinem in apa si cum sa il spalam.
Ne apuca pe amandoi disperarea. Dar cu putin curaj am reusit sa spalam copilul.
Si din acea zi, in fiecare zi am mai invatat cate ceva despre cum se creste un copil. Poate am si gresit de multe ori dar si din greseli se invata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu